بررسی زیر شاخه های گوریلا مارکتینگ

بررسی زیر شاخه های گوریلا مارکتینگ

برگزاری سمینارها و کارگاه های آموزشی مرتبط درمراکز وابسته به محصول با هزینه کرد مناسب می تواند راه گشای فاز معرفی اصلی شود.در فاز معرفی اصلی با حضور در کنگره ها و نمایشگاه ها میتوان ارزیابی قابل ملاحظه از جایگاه محصول و برند دست یافت.پیش از تشریح نحوه استفاده از کارگاه های آموزشی نکته طلایی را بررسی میکنیم :

جمعه 13 اردیبهشت 1398 ساعت 18:42
امید مجدی،تسهیلگر و مشاور بازاریابی محصولات سلامت محور

رویداد یا ایونت (Event)

رویداد به معنی ایجاد رویدادهایی جهت معرفی محصول یا خدمات ، به گونه ای  که مخاطب را به چالشی دعوت کند که ترقیب شود شما را دنبال نماید.

هرچه قدر دردقایق ابتدایی این نمایش زیبا و جذاب تر باشد ،مدت زمان حضور مخاطب (مشتری ) به صورت تصاعدی افزایش خواهد یافت.

به طور خلاصه در جهت برقراری ارتباط موثر با مشتریان بازاری مناسب ایجاد نموده ایم. 

نکته : درجامعه امروز عناوین زیر را بارها شنیده ایم :

-ارتباط موثر

-اصول و فنون ارتباط موثر

-اصول و فنون ارتباط اثربخش

و.......

اما پرسش اینجاست که آیا میتوان با تکرار این آیتم موثر عمل نمود؟

برای موثر رفتار نمودن یک رویداد دست به دامن شخص و یا چیزی نشده ،تفکرِ ایجاد یک رویداد منتهی به یک ارتباط موثر میشود. که نتیجه همان ایونت موثر می شود.ایونت موثر را خودمان ایجاد می نماییم.

راه های پیشنهادی ایجاد ایونت موثر :

1-همایش ها

2- سمینارها

3- کارگاه های ذیل نمایشگاه

4- نمایشگاه

5- همایش های فرهنگی ،آموزشی ،ورزشی ،علمی

6- کنگره ها

رویه اجرایی همایش ایونت :

 

جهت برگزاری یک همایش چند نکته را درنظر میگیریم :

1-هدف

2-عنوان

3-سخنران ها

4-مکان

6-پذیرایی

7-امکانات جانبی

8-پکیج های مرتبط

9-شیوۀ دعوت

10- زمان مناسب

11-آمیختگی موضوع با موارد مرتبط

12- چگونگی اداره

13- شیوۀ برگزاری

14- جمع آوری اطلاعات مخاطبان ( دعوت شدگان و بلعکس )

15- معرفی موثر خدمات و محصولات

سخن آخر: هدف از برگزاری یک سمینار و یا همایش تمرکز برروی اصل موضوع بازاریابی موثر و معرفی موثر، اما به گونۀ نامحسوس می باشد.

تعداد بازدید : 121

ثبت نظر

ارسال